Wedding Emcee ဆိုတာ ရွည္ရွည္ေ၀းေ၀းေတြ ဇာတ္လမ္းလုပ္ေျပာေနစရာမလိုဘူး... ဒီလိုပဲ ဘာျပီးရင္ ဘာလာမယ္ေၾကျငာရုံပဲဆိုျပီး လြယ္တယ္လို႔ ထင္ရင္ေတာ့ မွားပါလိမ့္မယ္... ပဲြတစ္ပဲြရဲ႕ ေအာင္ျမင္မွဳက MC အထိန္းေကာင္းမွဳေပၚလဲ အမ်ားၾကီးမူတည္တယ္လို႔ စာေတြဖတ္ရင္းေရာ... ေက်ာင္းက သၾကၤန္ပဲြလုပ္တုန္းက ျမင္ခဲ့သိခဲ့ရတဲ့ အေတြ႔အၾကံဳေတြေရာေၾကာင့္ သိမွတ္မိပါတယ္..
Wedding Emcee ေတြ အဓိက သိရမဲ့ အခ်က္သံုးခ်က္ကို အင္တာနက္မွာရွာလို႔ေတြ႔တာကေတာ့...
1. Clearly Identify Your Duties As The Wedding MC
(ကိုယ့္တာ၀န္ကိုယ္ ကဲြကဲြျပားျပားသိရမယ္)
mc တစ္ေယာက္ဟာ အစီအစဥ္တစ္ခု ပဲြတစ္ခုကို အစီအစဥ္အတိုင္း တစ္ခုျပီးတစ္ခု အဆင္လိုက္ျဖစ္ေအာင္ ျပီးေျမာက္ဖို႔အတြက္ ေသခ်ာေအာင္ ျပဳလုပ္ရတဲ့သူပါ...
mc တစ္ေယာက္ရဲ႕တာ၀န္ဟာ ပံုစံတစ္ခုတည္း set ထားလို႔မရပါဘူး... သတို႔သမီး သတို႔သားက လိုခ်င္တဲ့ မဂၤလာေဆာင္အစီအစဥ္ ေပၚမွာပဲ မူတည္ပါတယ္... မဂၤလာစံုတဲြနဲ႔ အစီအစဥ္ အေသးစိတ္ကို ေဆြးေႏြးတိုင္ပင္ အတည္ျပဳျပီး ကိုယ့္တာ၀န္ကို ကိုယ္လုပ္ရမွာျဖစ္တယ္...
2. Put Together A Running Sheet
(စာရြက္ထဲမွာ အားလံုးကို ေသခ်ာမွတ္ထားဖို႔)
ကိုယ္လုပ္ရမဲ့ ေနရာကို ေအာင္ျမင္ခ်င္ရင္ေတာ့ အစီအစဥ္ခ်ထားဖို႔လိုတယ္... စင္ေပၚမွာ လူေတြအမ်ားၾကီးေရွ႕မွာ စိတ္လွဳပ္ရွားမွဳနည္းျပီး အမွားအယြင္းနည္းေအာင္ လုပ္ႏုိင္ဖို႔က ဘယ္အခ်ိန္ ဘယ္ေနရာမွာ ဘယ္သူက ဘာလုပ္မယ္ဆိုတာကို အတိအက်သိေနဖို႔လိုအပ္တယ္...
အဲဒိအတြက္ မိနစ္တိုင္း မိနစ္တိုင္းအတြက္ ဘာျပီးရင္ ဘာလာမယ္ ဘယ္ေနရာက ဘယ္သူနဲ႔ဆိုတာကို အတိအက်ေရးထားတဲ့ စာရြက္တစ္ရြက္လိုတယ္...
ျပီးေတာ့ ပါ၀င္တဲ့သူေတြအားလံုးကိုလဲ သူတို႔ ဘယ္အခ်ိန္မွာ ဘာလုပ္ရမယ္ဆိုတာကို သိေအာင္ ေသခ်ာေျပာဆိုထားရမယ္...
ဥပမာ... speech ေျပာတာပဲျဖစ္ျဖစ္ toast လုပ္တာပဲျဖစ္ျဖစ္ အခ်ိန္ဘယ္ေလာက္ၾကာၾကာ ေျပာရမယ္ဆိုတာကို သူတို႔သိေအာင္ တိုင္ပင္ထားရမယ္...
Wedding mc တစ္ေယာက္ရဲ႕ အလုပ္ဟာ လြယ္ကူျပီး သဘာ၀က်ေနတဲ့ပံုစံမ်ိဳးျဖစ္ေအာင္ သင္ဟာ အေတာ္ေလး ၾကိဳးစားအားထုတ္ဖို႔လိုတယ္...
3. Don't Take Center Stage
(အဓိက ဇာတ္စင္ေပၚက လူမျဖစ္ပါေစနဲ႔)
ေသခ်ာေအာင္တစ္ခုေတာ့ ေျပာပရေစ... သင္ဟာ ဧည့္သည္ေတြကို ေဖ်ာ္ေျဖတဲ့အထဲမွာ မပါပါဘူး... သင္ဟာ ပရိတ္သတ္ စိတ္၀င္စားေအာင္ ဂိမ္းေတြ ရီစရာ အေသးအဖဲြေလးေတြေျပာရင္ အဓိက Speech ေျပာမဲ့သူနဲ႔ ပရိတ္သတ္ကို မိတ္ဆက္ေပးလို႔ရပင္မဲ့... ေသခ်ာတာတစ္ခုကေတာ့ သင္ဟာ ဒီပဲြရဲ႕ ဟာသေဖ်ာ္ေျဖသူမဟုတ္သလို... ဒီပဲြရဲ႕ Star လဲမဟုတ္ပါဘူး...
ေအာင္ျမင္တဲ့ Emcee ဆိုတာ သတို႔သားနဲ႔ သတို႔သမီး မီးေရာင္ေအာက္မွာ ပိုျပီးေတာ့ ထင္ေပၚေအာင္ ပံ့ပိုးေပးတဲ့သူတစ္ေယာက္သာျဖစ္ပါတယ္...
Reference from http://ezinearticles.com/?Wedding-Emcee---3-Things-You-Must-Know-For-Success&id=957202
ပဲြထဲမွာ ပါ၀င္တဲ့ အစီအစဥ္နဲ႔ အရာမွန္သမွ်ကို မက်န္ရေလေအာင္ mc က စစ္ေဆးဖို႔အတြက္ Wedding MC Checklist တစ္ခုလိုပါတယ္... ပဲြမစမီ ဘာေတြလိုတယ္.. ပဲြအတြင္း ဘာလိုတယ္... နဲ႔ ပဲြျပီးသြားရင္ ဘာလိုတယ္ကအစ စစ္ေဆးဖို႔ စာရင္းရွိေနရပါမယ္တဲ့...
ေအာက္ပါ အခ်က္ ၉ ခ်က္ကေတာ့ Wedding MC တစ္ေယာက္အတြက္ ျပင္ဆင္သင့္တဲ့ ေယဘူယ် checklist ပါပဲ...
Wedding MC Checklist - Item #1 - Meet with the wedding planners
(မဂၤလာပဲြ အစီအစဥ္ဆဲြသူနဲ႔ ေတြ႔ဆံုရပါမယ္)
မဂၤလာ အစီအစဥ္ဆဲြသူဟာ သတို႔သမီး အေမလဲ ျဖစ္ႏုိင္တယ္... သတို႔သမီးကိုယ္တိုင္လဲျဖစ္ႏုိင္တယ္.. ဒါမွမဟုတ္ရင္ Professional Wedding planner လဲျဖစ္နုိင္ပါတယ္...
အစီအစဥ္ေၾကျငာသူတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ လုပ္ရမွာေတြထဲက ပထမဆံုးလုပ္ရမွာကေတာ့ အစီအစဥ္ေရးဆဲြသူနဲ႔ေတြ႔ျပီး သင့္တာ၀န္ကို သူတို႔က ဘယ္လိုျဖစ္ေစခ်င္လဲဆိုတာရယ္... မဂၤလာပဲြနဲ႔ ပတ္သတ္တဲ့ သတင္းအခ်က္အလက္ရယ္ကို ရယူရမွာျဖစ္ပါတယ္...
ဒီေတာ့မွ မဂၤလာပဲြ အစီအစဥ္အတြက္ လိုအပ္တဲ့ စာရင္းေတြနဲ႔ အစီအစဥ္စာရြက္ကို စတင္ျပင္ဆင္ႏုိင္မွာျဖစ္ပါတယ္...
Wedding MC Checklist - Item #2 - Gather background information on the bride and groom
(သတို႔သား သတို႔သမီးရဲ႕ အေၾကာင္းကို ေလ့လာထားရပါမယ္...)
သတို႔သား သတို႔သမီးအေၾကာင္း အနည္းကို သိထားျခင္းအားျဖင့္ စင္ေပၚမွာ စကားေျပာရင္း သူတို႔အေၾကာင္း ေကာက္ႏုတ္ခ်က္ခ်တဲ့အခါမွာ မွန္ကန္စြာေျပာႏုိင္မွာျဖစ္ပါတယ္...
သူတို႔ ငယ္ဘ၀၊ သူတို႔ဘယ္လိုဆံုခဲ့ၾကတယ္နဲ႔ သူတို႔ရဲ႕ ေစ့စပ္ပဲြ ေတြအျပင္ သူတို႔ရဲ႕ လာမဲ့ ပ်ားရည္စမ္းခရီးဟာ ဘယ္ကိုလဲဆိုတဲ့ အခ်က္အလက္မ်ိဳးေလးေတြကို စုေဆာင္းထားရပါမယ္...
(ဒီအခ်က္ကေတာ့ မေဗဒါလဲ အစီအစဥ္သာ ေၾကျငာဖို႔စိတ္ကူးထားျပီး တတ္ႏုိင္သမွ် အပိုမေျပာဖို႔ စဥ္းစားထားတဲ့အတြက္ မေဗဒါအတြက္ေတာ့ မလိုေလာက္ဖူးထင္ပါတယ္... ဒါေပမဲ့ သတို႔သား သတို႔သမီး ဇာတ္လမ္းကိုေတာ့ အၾကမ္းပ်င္းေတာ့ သိထားျပီးပါျပီ)
Wedding MC Checklist - Item #3 - Gather background information on the speakers who will be making wedding speeches and toasts
(Wedding မွာ အမွာစကားေျပာမဲ့သူပဲျဖစ္ျဖစ္... Toasts လုပ္မဲ့သူပဲျဖစ္ျဖစ္ရဲ႕ အေၾကာင္းကိုလဲ သိထားသင့္ပါတယ္)
မဂၤလာစံုတဲြက သင့္ကို speech ေျပာပါလို႔ မေတာင္းဆိုတာပဲျဖစ္ျဖစ္... ဒီပဲြမွာ MC က Toasts နဲ႔ Speech ေျပာဖို႔ မလိုပါဘူးလို႔ ေျပာလာရင္ပဲျဖစ္ျဖစ္... သူတို႔မွာ Wedding toasts နဲ႔ Speech ကို ေျပာမဲ့သူရွိျပီးသားလို႔ ခန္႔မွန္းရပါတယ္...
ေယဘူယ်အားျဖင့္ Wedding Speeches နဲ႔ Toasts ကို သတို႔သား အရင္းႏွီးဆံုးသူငယ္ခ်င္း... သတို႔သမီး အေဖ၊ သတို႔သမီး အရင္းႏွီးဆံုး သူငယ္ခ်င္း တို႔က ေျပာၾကတာမ်ားပါတယ္... တျခား မိသားစု၀င္ေတြျဖစ္တဲ့ သတို႔သမီး အေမ၊ သတို႔သား အေဖ၊ သတို႔သား အေမ တို႔လဲ Wedding speech နဲ႔ toast ကို ေျပာလို႔ရပါတယ္...
သင္စုေဆာင္းထားတဲ့ speakers ရဲ႕ အေၾကာင္းအရာဟာ သူ႔ကို စကားေျပာဖို႔ ပရိတ္သတ္နဲ႔ မိတ္ဆက္ေပးျပီး ဖိတ္တဲ့ အခ်ိန္မွာ အသံုးျပဳရမွာျဖစ္ပါတယ္...
(မေဗဒါအတြက္ကေတာ့ Toasts ကို MC ကပဲ လုပ္ရမွာျဖစ္ျပီး... ေနာက္မွ သတို႔သားက ေက်းဇူးတင္စကားလိုမ်ိဳးေျပာမယ္ထင္ပါတယ္...)
Wedding MC Checklist - Item #4 - Prepare the wedding reception agenda
(မဂၤလာ အစီအစဥ္ေတြကို ျပင္ဆင္ထားဖို႔ပါ)...
ဒီအစီအစဥ္ဟာ သင့္ရဲ႕ ပဲြတစ္ေလွ်ာက္ အေသးစိပ္အသံုးျပဳရမဲ့ အခ်ိန္ဇယားျဖစ္ျပီး Wedding planner နဲ႔ တိုင္ပင္ျပီး ျပင္ဆင္ရမွာျဖစ္ပါတယ္...
ဧည့္သည္ေတြလာတဲ့အခ်ိန္က စျပီး ... Wedding speeches and Toasts အပါအ၀င္ ေနာက္ဆံုး ႏွဳတ္ဆက္အထိ ဒီ အစီအစဥ္စာရြက္ အတိုင္း သတ္မွတ္ထားတဲ့ အခ်ိန္အတြင္း အခန္းအနား ေခ်ာေခ်ာမြတ္မြတ္ ျပီးစီးႏုိင္ေအာင္ လမ္းျပေပးမဲ့ စာရင္းပဲျဖစ္ပါတယ္...
(အဲဒါအေရးၾကီးတယ္... သူတို႔ အစီအစဥ္ေတာ့ သိထားျပီးျပီ... ဒါေပမဲ့ အေသးစိတ္ေတာ့ ထပ္သိျပီး တိုက္ခ်င္ေသးတယ္... သတို႔သမီးနဲ႔ေတာ့ အားတဲ့တစ္ရက္ေတြ႔ဖို႔ရွိတယ္...)
Wedding MC Checklist - Item #5 - Prepare the wedding mc’s run sheet
(Wedding mc အစီအစဥ္စာရြက္)
The wedding mc’s run sheet ဟာ ေစာေစာက နံပါတ ၄က မဂၤလာအစီအစဥ္ထပ္ ပိုျပီး အေသးစိပ္က်ပါတယ္...
ဥပမာ မဂၤလာ အစီအစဥ္ စာရြက္ထဲမွာ "“wedding speeches and toasts,” လို႔ပဲေရးထားတဲ့အခ်ိန္မွာ... Mc စာရြက္ထဲမွာေတာ့ ဘယ္သူ႔အတြက္ ဘယ္သူက ေျပာေပးမယ္ဆိုတာရယ္... ေျပာေပးမဲ့သူရဲ႕ အေၾကာင္း အနည္းငယ္ရယ္ကို ေရးသားထားမွာျဖစ္ပါတယ္...
(မေဗဒါအတြက္ေတာ့ Wedding Mc run sheet ပဲလုပ္လိုက္ရင္ လံုေလာက္မလား... ဟီး... ဟီး.. စာရြက္ေတြမ်ားရင္ ေရာကုန္လိမ့္မယ္)
Wedding MC Checklist - Item #6 - Prepare your material
(လိုအပ္တဲ့ ပစၥည္းေတြကို ျပင္ဆင္ပါ)
ခု သင့္မွာ မဂၤလာေမာင္ႏွံရယ္၊ မဂၤလာစကားေျပာမဲ့သူရယ္၊ လိုအပ္တဲ့ ပစၥည္းေတြရယ္ရွိျပီဆိုေတာ့ အားလံုးကို ေပါင္းရမဲ့ အခ်ိန္ေရာက္လာပါျပီ...
သင့္ရဲ႕ MC speech, အဖြင့္ MC စကားေျပာ၊ မိတ္ဆက္၊ ပရိတ္သတ္ေတြအတြက္ ဂိမ္းအစီအစဥ္၊ ဟာသ အျဖစ္အပ်က္ေလးေတြ၊ နဲ႔ မဂၤလာပဲြအတြက္ လိုအပ္မဲ့ ေဖ်ာ္ေျဖမွဳေလးေတြကို ျပင္ဆင္ရမွာျဖစ္ပါတယ္...
(မေဗဒါကလဲ Professional မဟုတ္တာက တစ္ေၾကာင္း မဂၤလာေမာင္ႏွံကလဲ အပိုေတြမလိုအပ္ပဲ ရုိးရုိး အစီအစဥ္ေၾကျငာလွ်င္သာ လံုေလာက္တယ္လို႔ေျပာထားလို႔ ဂိမ္းတို႔ ဟာသတို႔ကေတာ့ မေဗဒါအတြက္ မလိုအပ္ေလာက္ဖူးထင္တာပဲ.... )
Wedding MC Checklist - Item #7 - Prepare the Wedding MC Speech
(Wedding Mc ေျပာရမဲ့ စကားကိုျပင္ဆင္ပါ)
မဂၤလာပဲြ အထေျမာက္ဖို႔ အစီအစဥ္ေျပာသူတစ္ေယာက္အေနျဖင့္ မဂၤလာစကားခ်ီးျမွင့္ဖို႔ ေတာင္းဆိုခံရေကာင္း ခံရပါလိမ့္မယ္...
ဒါမွမဟုတ္.. အေၾကာင္းတစ္ခုခုေၾကာင့္ အရင္က လ်ာထားတဲ့ မဂၤလာစကားခ်ီးျမွင့္မဲ့သူမရွိလို႔ ေနာက္ဆံုး အေျခအေနအရ MC က စကား၀င္ေျပာဖို႔လိုအပ္လာတတ္ပါတယ္...
(ဒီလိုဆိုရင္ေတာ့ မေဗဒါေသျပီေပါ့ကြယ္... ဘာျပႆနာမွ မျဖစ္ပဲ စီစဥ္ထားတဲ့အတိုင္းပဲ ျဖစ္ပါေစလို႔ဆုေတာင္းပါတယ္... အဂၤလိပ္လိုေျပာရမွာဆိုေတာ့ ေတာ္တာေတြေပၚကုန္မွျဖင့္...)
Wedding MC Checklist - Item #8 - Check reception venue set up
(က်င္းပမဲ့ မဂၤလာေနရာရဲ႕ အျပင္အဆင္ကို စစ္ေဆးရပါမယ္)
မဂၤလာအခန္းအနား အျပင္အဆင္ေတြဟာ သတ္မွတ္ထားတဲ့ အခ်ိန္အတိုင္းအတာအတြင္း ဧည့္သည္ေတြ မေရာက္မွီ ျပင္ဆင္ျပီးစီးမွဳ ရွိမရွိစစ္ေဆးရပါမယ္...
ဒါဟာ အလြန္မွ အေရးၾကီးပါတယ္... ထိုင္ခံု စီရီမွဳမွ အစ မီးအလင္းအေမွာင္နဲ႔ အစားအေသာက္၊ ပါ၀င္ေဖ်ာ္ေျဖသူ အားလံုးကို စစ္ေဆးျပီး အခန္းအနားမွာ ေခ်ာေမြ႔ဖို႔ ေသခ်ာေအာင္ ျပဳလုပ္ထားရပါမယ္...
(ဒါကလဲ မေဗဒါက Emcee လုပ္ဖို႔ေခၚခံရတယ္ဆိုပင္မဲ့... အတန္အသင့္ ခင္မင္ပင္မဲ့ တကယ္တမ္းေတာ့ လည္ပင္းဖတ္ေပါင္းသင္းေနတဲ့ သူငယ္ခ်င္းအဆင့္လဲ မဟုတ္ေသးတာကတစ္ေၾကာင္း... ဒီကိစၥေတြကို MC တစ္ေယာက္အေနနဲ႔ အတင္းၾကီး လိုက္စြက္ဖက္ေနဖို႔ မသင့္တာကတစ္ေၾကာင္းေၾကာင့္ အစီအစဥ္ေရးဆဲြသူပဲျဖစ္ျဖစ္ အဲဒိေန႔မွာ တာ၀န္က်သူေတြကိုပဲ မေဗဒါ စံုလံုးမွိတ္ အားကိုးပါေတာ့မယ္)
Wedding MC Checklist - Item #9 - Ensure your clothing is ready
(အဲဒိေန႔ ၀တ္မဲ့ အ၀တ္အစား အဆင္သင့္ျဖစ္ေနဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္)
မဂၤလာ အခမ္းအနားဟာ အေရးၾကီးတဲ့ပဲြတစ္ပဲြျဖစ္တဲ့အတြက္ ဒီပဲြရဲ႕ အစီအစဥ္ေၾကျငာသူတစ္ဦးအေနနဲ႔ ပဲြနဲ႔ လိုက္ဖက္ေအာင္ ၀တ္စားဆင္ယင္ဖို႔လိုအပ္ပါတယ္...
ကုတ္အက်ီၤ,Tuxedo, ဒါမွမဟုတ္ ဂါ၀န္, အက်ီၤ၊ ေဘာင္းဘီေတြဟာ သန္႔ရွင္း ေက်ာ့ေကာ့ျပီး ဖိနပ္ကလဲ ေတာက္ပေနရပါမယ္...
(အမေလး... စိတ္ထဲမွာေတာ့ လ်ာထားတာ ၂ ခုရွိတယ္... ဘာ၀တ္ရမွန္းေတာ့ မသိေသးဘူး... အတတ္ႏုိင္ဆံုးေတာ့ သန္႔ရွင္းေက်ာ့ေကာ့ေအာင္သြားရမွာေပါ့... မုန္႔မစားရရင္ဒုကၡ... MC က မစားရဖို႔မ်ားလားမသိ... ဟိဟိ... ဗိုက္က ဆာရင္ အသံျမည္လိမ့္မယ္... ဟဲ... ဟဲ... သတို႔သမီးေလး ဒီပိုစ့္ကို ဖတ္မိရင္ေတာ့ မေဗဒါဘာေတြပူတယ္ဆိုတာ သိေလာက္ျပီထင္တယ္... ေနာက္မွစားလို႔ရေအာင္ ဟိုတယ္၀န္ထမ္းေတြကို သပ္သပ္ဖယ္ခိုင္းထားလိုက္ေနာ္... ဟတ္ဟတ္...)
Reference from http://hubpages.com/hub/Checklist-for-Wedding-MC
သတို႔သမီးေလးကေတာ့ မေဗဒါဘေလာ့ကိုလဲ အျမဲလာဖတ္တယ္... အျမဲလဲအားေပးတယ္... သတို႔သားကလဲ မေဗဒါဘေလာ့ကို အရင္ကတည္းက လာဖတ္ေလ့ရွိတယ္... သူတို႔ ၂ေယာက္လံုးကို လူေတြကို မသိခင္ကတည္းက ကြန္မန္႔ေလးေတြနဲ႔ အားေပးမွဳကို ခံစားျပီး ခင္မင္ခဲ့တယ္... သူတို႔က ခုလိုမ်ိဳး ကိုယ့္ကို အေရးတယူ မဂၤလာ အစီအစဥ္ေျပာၾကားသူအျဖစ္ ဖိတ္ေခၚတဲ့အတြက္ အတိုင္းထက္အလြန္၀မ္းသာတယ္... ကိုယ့္ဘက္က အေကာင္းဆံုးျဖစ္ေအာင္ လုပ္ေပးခ်င္တာကေတာ့ ကိုယ့္ဆႏၵ အစစ္အမွန္ပါပဲ... ဒါေပမဲ့ ၁ ေယာက္တည္း အေတြ႔အၾကံဳမရွိတဲ့ သူက MC လုပ္ရမွာျဖစ္လို႔ အမွားအယြင္းမ်ားရွိခဲ့ရင္ေတာ့ ေဗြမယူၾကဖို႔ ၾကိဳေတာင္းပန္ထားခ်င္တယ္... (ျဖစ္လို႔ကေတာ့ စင္ေပၚမွာ ငိုမွာေနာ္.... ေၾကျငာလို႔ ထြက္မလာရင္.. ေျပးျပီးလာဆဲြထုတ္မွာ... ဒါပဲ... အဟိ)
သူတို႔က အဲဒိေန႔မွာပဲ လက္မွတ္ထိုးပဲြလုပ္မွာဆိုေတာ့ အဲဒိအတြက္လဲ ၾကိဳျပင္ဆင္ရမယ္... သူငယ္ခ်င္းထဲမွာ wedding mc လုပ္ဖူးတဲ့ အေတြ႔အၾကံဳရွိတဲ့ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ကေတာ့ ေျပာတယ္... ထင္မထားတဲ့ ျပႆနာေတြ အမ်ားၾကီးျဖစ္တတ္တယ္... ေသခ်ာျပင္ဆင္ထားတဲ့... ဥပမာ... အခန္းအနားကစေတာ့မယ္... လူေတြက ေနရာတက်မထိုင္လို႔ ေျပာရတာ... ေဆးလိပ္ေသာက္ေနလို႔ သတိေပးရတာ... ဟမ္းဖုန္းေတြကို အသံတိတ္ဖို႔ ေျပာရတာ... စံုလို႔ပဲတဲ့... အဲဒါေတြက အေသးအဖဲြျပႆနာတဲ့... ကိုယ္ေၾကျငာျပီးမွ ေနာက္ကလူက အဆင္သင့္မျဖစ္ေသးတာတို႔ ဘာတို႔ဆိုရင္ေတာ့ ရြာလည္မွာ... ပထမဆံုးအေတြ႔အၾကံဳမို႔ စိတ္လဲလွဳပ္ရွားတယ္... ေကာင္းေကာင္းလဲျဖစ္ခ်င္တယ္... မဂၤလာစံုတဲြကိုလဲ ေစတနာရွိတယ္... ကဲ.... စိတ္ထဲက ေစတနာအားေကာင္းရင္ နတ္ေကာင္းနတ္ျမတ္ေတြမစမယ္ထင္ပါတယ္.... အားလံုးပဲ မေဗဒါအတြက္ ဆုေတာင္းေပးၾကပါ...
မဂၤလာ သတို႔သားနဲ႔ သတို႔သမီးက အရင္ကဘေလာ့လဲေရးပါတယ္... ရင္းႏွီးတဲ့သူနဲ႔လဲရင္းႏွီးမွာပါ... သူတို႔ေတြက ေဖေဖာ္၀ါရီလလည္ေလာက္မွာ အခမ္းအနားက်င္းပမွာပါ... ဘယ္သူလဲဆိုတာေတာ့ သူတို႔ရဲ႕ privacy အရေရာ ခြင့္ျပဳခ်က္မရေသးလို႔ ေျပာျပေတာ့ဘူးေနာ္... အိုေကတယ္ဆိုရင္ သတို႔သမီး ကြန္မန္႔မွာ လာေရးမယ္လို႔ထင္ပါတယ္... သူတို႔မဂၤလာေဆာင္ျပီး ေနာက္ ၆ ရက္ေနရင္ မေဗဒါ အလုပ္က အစ္မၾကီးရဲ႕ ဗီြဒီယိုအပ္ထားတဲ့ မဂၤလာေဆာင္လာမွာပါ... ကိုယ္လုပ္ထားတဲ့ဗီြဒီယိုျပတဲ့အခ်ိန္မွာ လူေတြ စိတ္၀င္စားမွဳရွိပါ့မလား... ေကာင္းမွ ေကာင္းပါ့မလား လို႔ပူပါတယ္... ဒါေလးကလဲ မေဗဒါရဲ႕ ပထမဆံုး ပေရာဂ်က္မို႔ ေရွ႕ဆက္ဖို႔ ခြန္အားက ဧည့္သည္ေတြအားေပးမွဳေပၚ အမ်ားၾကီးမူတည္ပါတယ္... အဲဒိေန႔က်ရင္ေတာ့ ဧည့္သည္ေတြၾကား ေရာထိုင္ျပီး သူတို႔ေတြ ဗီြဒီယိုအေပၚ ကြန္မန္႔ဘယ္လိုေပးေနသလဲဆိုတာ ရင္ခုန္စြာနားစြင့္ေနပါ့မယ္... (မေဗဒါ ဗီြဒီယိုကို ေသခ်ာမၾကည့္ပဲ စကားမ်ားေနတာပဲျဖစ္ျဖစ္.. မုန္႔ကုံးစားေနတာပဲျဖစ္ျဖစ္.... "ရွဴး... တိုးတိုး... ဗီြဒီယိုၾကည့္ေနတယ္"ဆိုျပီး ေငါက္ပစ္မိမယ္ထင္တယ္.... ဟိဟိ....)
အဲဒိ မဂၤလာစံုတဲြဆီကေတာ့ သူတုိ႔ဗီြဒီယိုကို Youtube ေပၚေရာ... မေဗဒါ ဘေလာ့မွာေရာ တင္ဖို႔အတြက္ ခြင့္ျပဳခ်က္ရျပီးသားျဖစ္တယ္...
ကဲ... ဒီေတာ့ ေဖေဖာ္၀ါရီလမွာ ဘ၀ ၂ခုကိုေပ်ာ္ရႊင္စြာေပါင္းျပီး ဘ၀လက္တဲြေဖာ္ကိုယ္စီနဲ႔အတူ ဘ၀လမ္းကို အခက္အခဲမရွိျဖတ္ေက်ာ္ျပီး အိုေအာင္မင္းေအာင္ ေပါင္းသင္းႏုိင္ၾကပါေစလို႔ မေဗဒါက ဒီပိုစ့္ေလးနဲ႔ ၾကိဳတင္ျပီးဆုေတာင္းေပးလိုက္ပါတယ္...
7 comments :
Thanks for sharing with your knowledge.Very useful.
Thanks so much for your effort at my wedding video montage.I am excited to watch your video clip. I know that will be fantastic..
MC လုပ္မဲ႔လူေတြအတြက္ အသံုး၀င္မဲ႔ အခ်က္အလက္ေလးေတြပါဘဲ
စိတ္ရွည္လက္ရွည္နဲ႔ ေရးသားေဖာ္ျပေပးတာ ေက်းဇူးအထူးပါ။ တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္ေတာ႔ လိုအပ္မယ္ထင္ပါတယ္..
တို႕လဲ ၀ါသနာပါတယ္.. း)
Thanks for sharing, ur so smart
မေဗဒါ
မေန႔က post ကိုဖ်က္လိုက္တာလား။
လူေတြရဲ႔ အျမင္အမ်ိဴးမိ်ဴး ကိုဖတ္ရတာ စိတ္ဝင္စားစရာေကာင္းတယ္။
blog walker
movie review ေတြထပ္ေရးပါအုန္း။ဘာဘဲေရးေရး
အၿမဲဖတ္ပါတယ္။
ဒီက tips ေလးေတြအားကိုးနဲ႔ မေန႔ကသူငယ္ခ်င္းမဂၤလာေဆာင္ေတာ႔ ေအာင္ၿမင္သြားတယ္.. ေက်းဇူးမေဗဒါ.. MC လဲ စားရပါတယ္.. ကိုယ္ေၿပာရတဲ႔အခ်ိန္ေတြက ဟင္းပြဲမခ်ပဲ နားထားတဲ႔အခ်ိန္ေတြခ်ည္းဆိုေတာ႔ ဟင္းတမ်ိဳးမွမလြန္လိုက္ဘူး.. မပူနဲ႔.. :)
1st anonymous
မေန႔ကပိုစ့္ဆိုတာ ဘယ္ပိုစ့္ကိုေျပာတာလဲ မသိဘူး... ဘယ္ပိုစ့္မွ မဖ်က္ထားပါဘူး..
2nd anonymous
ဟုတ္ကဲ့.. ေရးပါမယ္... movie review ေတြေရးရင္ ရွည္ျပီီး ဟိုရွာဒီရွာနဲ႔ ပင္ပန္းအခ်ိ္န္ကုန္လို႔ အပ်င္းၾကီးေနတာပါ...
ျမဴးျမဴး
ဒီလိုဆိုရင္ေတာ့ ေတာ္ေသးတာေပါ့ကြယ္...
Post a Comment