Sunday, November 25, 2007

ၾကံဳခဲ့ဖူးသမွ် သူငယ္ခ်င္းမ်ား (3)

အဲဒိအခ်ိန္တုန္းက "ေရးေပးပါ"ဆိုတဲ့စာအုပ္ေလးေတြ ေခတ္စားတဲ့အခ်ိန္ေပါ့.. အဲဒိစာအုပ္ထဲမွာ ေမးခြန္းေလးေတြပါတယ္ "ဘာအေရာင္ၾကိဳက္လဲ.. NICK name ရွိလား.." စသည္ျဖင့္ personal questions ေလးေတြ အမူအက်င့္ေလးေတြကို interview ထားတဲ့ပံုစံမ်ိဳးေပါ့.. မိန္းကေလးေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား မွာရွိပါတယ္.. က်မမွာလဲရွိခဲ့ဖူးတယ္.. အဲဒိစာအုပ္ရဲ႕ first 3 pages မွာ က်မအခင္ဆံုး သူငယ္ခ်င္း သူတို႔ကို ေရးေစခ်င္ခဲ့တယ္.. ေရးလဲေရးခိုင္းခဲ့တယ္.. သူတို႔ကအဲဒါမ်ဳိးမေ႐းတတ္ဖူးလို႔ ညင္းတယ္.. ေနာက္ဆံုး က်မအရမ္းေတာင္းဆိုလို႔ မေရးခ်င္ေရးခ်င္နဲ႔ ေရးေပးၾကတယ္.. သူတို႔ေရွ့မွာမဖတ္ရဘူးလို႔ေျပာတယ္.. က်မလက္ခံခဲ့တယ္.. အဲဒိအခ်ိန္တုန္းကေတာ့ ကိုယ့္အေတြးနဲ႔ကိုယ္ေက်နပ္ခဲ့တယ္.. သူတို႔ကအဲဒါမ်ိဳးေတြ စိတ္မဝင္စားဘူး.. သူမ်ားေတြေရးခိုင္းလည္း မေရးတတ္လို႔ပါဆိုျပီး ညင္းေနၾက.. ခုေတာ့ က်မကိုေရးေပးတယ္ေပါ့..

ေက်ာင္းဆင္းခါနီးျဖစ္ေနေတာ့ ေက်ာင္းကားတူတဲ့ SNOW ကို ကားေပၚေရာက္မွပဲေရးခိုင္းခဲ့တယ္.. သူေရးျပီးေတာ့ က်မလဲသိခ်င္လြန္းတာနဲ႔ ခ်က္ခ်င္းဖတ္မိတယ္.. သူတို႔၃ေယာက္လံုးေရးထားတဲ့ ထဲမွာ "အမည္, လိပ္စာ"ေလာက္ကလဲြလို႔က်န္တဲ့ေမးခြန္းေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက "-" ေလးေတြခ်ထားတာေတြ႔ရပါတယ္.. အဆိုးဆံုးက "Who is your best friend?" လို႔ ေမးထားတဲ့ questions ေလးမွာလဲ ၃ေယာက္လံုး "-" ထည့္ထားပါတယ္.. က်မရင္ထဲမွာဆို႔နင့္ရပါတယ္.. စိတ္မေကာင္းလဲျဖစ္တယ္.. သိလဲသိခ်င္တယ္.. ဘာ့ေၾကာင့္လဲဆိုတဲ့ ေမးခြန္းက စိတ္ထဲမွာပဲ့တင္ထပ္ေနတယ္.. ဒါနဲ႔ေလာေလာဆယ္အနားမွာရွိတဲ့ SNOW ကိုက်မေမးလိုက္တယ္..


"ဘာလို႔ဒါကို မထည့္ထားတာလဲ?"
ေအးေဆးစြာပဲ သူမျပန္ေျဖတယ္.. "ဘာေရးရမွန္းမသိလို႔.."

က်မျပန္ေမးတယ္.. "နင့္မွာ အခ်စ္ဆံုး သူငယ္ခ်င္းမရွိဘူးလား?"

သူမ ခဏစဥ္းစား လိုက္ျပီး.. "ေအး.. မရွိဘူး.."
က်မ စိတ္ထဲမွာ ေျပာခ်င္တာေတြအမ်ားၾကီးပဲ.. ဒါေပမဲ့ ဘာေတြေျပာခ်င္မွန္းလဲ ေသခ်ာမသိဘူး..
ဆို႔နင့္ေနတဲ့ရင္ဘတ္ထဲက စကားလံုးေတြရွိေနေပမဲ့ က်မ ပါးစပ္အေဟာင္းသားက ထြက္က်လာတဲ့ စကားလံုးကေတာ့...

"ဟာ................."

၃မိနစ္ေလာက္ က်မစိတ္ကို ညိမ္ေအာင္ျပန္ထိမ္းလိုက္ျပီး....

"နင့္ အခ်စ္ဆံုးသူငယ္ခ်င္းက ငါတို႔မဟုတ္ဘူးလား?"

"ဟင့္အင္း......" သူမျပန္ေျဖလိုက္သည့္ပံုက က်မကိုနာက်င္ေစတဲ့ဆနၵလံုးဝမပါ.. ပံုမွန္စကားေျပာတစ္ခုကဲ့သို႔ပင္.. သူ႔စိတ္ထဲရွိတာကိုေျဖျခင္းသာျဖစ္သည္.. က်မစိတ္ထိခိုက္သြားသည္ကိုပင္ သိပံုမေပၚ.. က်န္တဲ့ ၂ေယာက္လဲ သူမအတိုင္းေတြး၍သာ အေျဖတူျခင္းျဖစ္မည္.. က်မထပ္ေမးစရာမလို.. က်မကိုဘယ္သူက ဘယ္အခ်ိန္ေမးေမး က်မမွာအခ်စ္ဆံုး သူငယ္ခ်င္း ၄ေယာက္ရွိတယ္လို႕ မဆိုင္းမတြ ေျဖခဲ့တဲ့ က်မ.. .. က်မ မိသားစုက နင့္သူငယ္ခ်င္းေတြကလဲ တမ်ိဳးပဲ.. စကားလဲ လွဳိက္လွဳိက္လွဲလွဲ မေျပာဘူး လို႕ေဝဖန္တိုင္း.. သူတို႔က အဲလိုမဟုတ္ပါဘူးလို႕ ကာေျပာခဲ့တဲ့ က်မ ..... ဘယ္သူ႔ကိုအျပစ္တင္ရမည္နည္း?.. အမွန္တိုင္းေျပာတဲ့ သူတို႔ကိုလား? ေရးခိုင္းမိတဲ့ ကိုယ့္ကိုကိုယ္လား? ...

ေနာက္ဆံုး က်မရဲ႕ေဒါသနဲ႕အျပစ္တင္မွဳအားလံုးကေတာ့.. သတ္မဲ့ထိုစာအုပ္ေပၚသို႕.. ေဒါသထြက္ရင္ျဖစ္တတ္တဲ့က်မရဲ႕ ဝုန္းဝုန္းဒိုင္းဒိုင္းအက်င့္အတိုင္း.. က်မစာအုပ္တစ္အုပ္လံုးကို ရစရာမရွိေအာင္ ျဖဲဆုတ္ပစ္လိုက္တယ္... က်မပါးစပ္မွလဲ "ဟုတ္တယ္.. အခ်စ္ဆံုးသူငယ္ခ်င္းမရွိဘူး.. ငါ့မွာလဲမရွိဘူး.. အားလံုးေကာင္းတယ္" ဆိုျပီးဘာေတြေျပာလို႕ေျပာမိမွန္း မသိ... ဒီေတာ့ ေဒါသၾကီးျပီး ဝုန္းဒိုင္းလုပ္မိတဲ့သူက အမ်ားအျမင္မွာအလြန္.....

အသဲကဲြတယ္ဆိုတာ ရည္းစားျပစ္မွ မဟုတ္ပါဘူး.. ခင္မင္မွဳကို ဥပကၡာျပဳခံရတဲ့ အခါမ်ဳိးမွာလဲရွိတတ္ပါတယ္....

ဆက္ရန္........ (မၾကာမီ လာမည္.. ေမၽႇာ္....)

1 comment :

Anonymous said...

အင္း .. မေဗဒါ သူငယ္ခ်င္းေတြက တကယ္ တမ်ိဳးေတာ့ တမိ်ဳးပဲ ။ ဒါေပမယ့္ ဒါမိ်ဳးက ျဖစ္တတ္ပါတယ္ ။

ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ သူငယ္ခ်င္းေကာင္းတေယာက္နဲ့ေတာ့ မေဗဒါ ဘ၀မွာ ဆံုနိုင္ပါေစလို့ ဆုေတာင္းေပးလိုက္ပါတယ္ ။